Uw supportvraag start met de registratie van uw melding op de Pluriform Community Site. U krijgt via e-mail een bevestiging van deze melding. Er zijn drie categorieën meldingen:

1. Verstoringen. Pluriform Zorg functioneert niet voor (een deel van de) gebruikers. Nadat u de melding heeft ingediend op het abonneeportaal zoekt u telefonisch contact met Adapcare. Afhankelijk van de zwaarte van de verstoring wordt dit direct opgepakt of wordt in overleg met u een datum bepaald.

2. Vragen. Ook informatieve vragen over de functionaliteit of techniek van Pluriform Zorg kunt u via de Community Site stellen. In de regel worden vragen verzameld om in een supportdag te beantwoorden.

3. Wijzigingen. Dit zijn wensen ten aanzien van de functionaliteit van Pluriform Zorg. Kleinere wijzigingen worden op uw verzoek op een samen af te spreken datum gerealiseerd, voor grotere wijzigingen stellen we samen een project op. Dan is het meestal ook nodig om te participeren in de innovatierelease.

Via Teamviewer geven we op afstand support; download de Adapcare Quicksupport software (Windows versie) via de knop hiernaast of download een de complete versie (Versie 7.X) via de website van Teamviewer

Voor het melden van kwetsbaarheden in onze producten kijkt u bij ons responsible disclosurebeleid.